V naši ordinaci poskytujeme

preventivní, diagnostickou, léčebnou a poradenskou zdravotní péči dětem od jejich narození až do 19. let věku.

Ordinujeme v ordinacích v Hodkovicích nad Mohelkou a v Českém Dubu.

Na vyžádání Vám předem připravíme recepty pro pravidelnou medikaci. Stačí napsat e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Přehled našich služeb

Děláme všechno, aby se Vám u nás líbilo

Prevence

Na prevence objednáváme na předem domluvený čas, posíláme pozvánku poštou případně po domluvě SMS nebo zpráva na e-mail.
Růstová data a grafy

Při každé preventivní prohlídce hodnotíme růstová data dítěte pomocí růstových grafů.
Zajišťujeme očkování povinné i nepovinné

Vakcíny objednáváme přímo do ordinace, nemusíte vyzvedávat recept a pak následně do lékárny. Šetříme Váš čas. Dále pak máte jistotu správného zacházení s očkovací látkou při transportu a skladování u nás v lednici. Chráníme tak sebe a hlavně Vás před nežádoucí reakcí, kterou by mohlo vyvolat nesprávné skladování vakcíny. Donesenými očkovacími látkami z důvodu nedodržení chladového řetězce neočkujeme.
Návštěva novorozence

Po narození miminka nám prosím radostnou událost nahlaste telefonicky:) Dle našich aktuálních časových možností se domluvíme na prvním vyšetření v naší ordinaci nebo u vás doma.
Vyšetření CRP

přístrojem QuikRead go a QuikRead 101 z kapky krve odebrané z prstu pacienta (diagnostika virového a bakteriálního zánětu). Našim registrovaným pacientům hradí toto vyšetření všechny zdravotní pojišťovny na základě odůvodněné indikace lékaře.
Vyšetření moče

Moč vyšetříme analyzátorem Laura Smart. Rychlý a objektivní výsledek do 2 minut. Odhalení počátečních příznaků u onemocnění ledvin a urogenitálního traktu, onemocnění jater, metabolických a hemolytických poruch.
Další naše přístroje a vyšetření

1. vyšetření hemoglobinu (hodnota krevního barviva) přístrojem QuikRead Go
  2. rychlotest StrepA - slouží k detekci streptokoků skupiny A ve vzorku výtěru z krku. Výsledek do 3 minut!
  3. měření hladiny glukózy v krvi přístrojem GlucoLab z kapky kapilární krve
Nastřelování náušnic

• aplikace systémem Studex 75 (rychlá, tichá a bezbolestná)
  • ceník a aktuální nabídka náušnic je k dispozici v ambulanci
  • náušnice jsou vyrobeny z chirurgické oceli
  • nejsou jednorázové, lze je opakovaně použít
  • tloušťka trnu je pouze 0,9 mm
  • kvalitní materiál a provedení
Bezkontaktní teploměr

Šetrné vyšetření bezkontaktním teploměrem
Něco pro děti

V čekárně mají děti k dispozici dětský koutek se stolečkem. Rádi Vám ohřejeme jídlo pro děti či kojenecké mléko v mikrovlnné troubě. Pro malé děti máme k dispozici nočník.